tisdag 3 juli 2012

:( :)


Idag började dagen med en massa lipande. Jätte känslig idag, och saknar Stefans mamma. Kunde knappt tala med Stefan idag. Nu är Begravningsdatumet fastställt, 20 juli fredagen innan Emskär.
Jag blev på jätte mycket bättre humör när Anna Tom och Hilja kom dock, Hilja kan verkligen charma mig,lilla gullungen. Gick och köpte badshorts och linne till Tim. Tom fick ett halsband och Hilja en söt nalle som hon promt skulle ha inne på Rydens, klart mosters hjärtegull ska få en nalle!
Sen gick vi hem och struntade i badet, då molnen såg svarta ut typ. Skulle verkligen behöva lite egen tid nu känner jag, blir för mycket med skrikande krångliga barn när man mår dåligt både fysiskt och psykiskt. Ingen att gå ut med idag, vill en sväng till tisdax. Jä,jä.








3 kommentarer:

  1. Och jag älskar er bägge två :) Jag har fortfarande ej lyckats klura ut vad jag har för lösenord på min profil så jag är " anonym" / Cia

    SvaraRadera
  2. hahhahaha nu är jag ju inloggad :)

    SvaraRadera