måndag 8 oktober 2012

Måndag

Glöm inte min första blogg edas.blog.se Där uppdaterar jag med jämna mellanrum och man kan även gå in och se på foton med bättre upplösning. Har inte lyckats ta reda på hur man gör för att de ska poppa upp atomatiskt som dom gör här när man trycker på en bild och alla andra följer efter i stort format bara genom att fortsätta trycka på fotona. Där måste man gå in på miniatyr fotot och sen ta bort det man öppnat för att se på nästa. Störigt.!
Har köpt lite grejer på secondhand som vanligt och fått en massa blommor dom sista veckorna. Jonas har jag fått en massa blommor av och sen fick Jag blommogram från Erik och blommor från Jonas mamma!



















 Dessa fina köpte jag på second hand för 10kr st
Skall sätta små ljus i dom har jag tänkt elller göra egna ljus.


 Lite barnslig bok men, spännande och kan nog bli bättre när den kommer i gång lite!
Ungdoms fantasy typ!

 Ja, såna här har jag velat ha länge! 70kr secondhand

 Köpte nya små söta glasburkar som jag fyllde med härliga karameller
12kr st Hemcompaniet



Väska från secondhand 25kr Love Bohem, vintage



 Stövlar för 70kr på secondhand, 
som nya,känns oanvända men är lite stora för mig!
 Skitsnygga




2 kommentarer:

  1. Fina foton på blommorna och fina saker från second hand...gillar väskan och stövlarna...samt skålarna.

    SvaraRadera
  2. Men vad ORÄTTVIST!!!! Vad har du för underbara seconhand butiker i din närhet egentligen!!!? Jag vill ha väskan. Och ljusstakarna och blommorna.. Men mest av allt vill jag träffa dig. Fantastiska rosor! Älskar dig. Cia

    SvaraRadera