onsdag 23 januari 2013

Från onsdagen

Har haft fullt upp hela dan känns det som, även fast jag bara har suttit på pds från 9 till kvart i ett. Handlade direkt när Stefan hämta mig, åkte och åt på läckögrillen för vi blev stressade eftersom Bella skulle hämta mig efter halv3 och Erik vart hungrig. Åkte hem och plockade i ordning, sen ringde Bella och hon hämtade mig och Erik, så vi var hos dom denna gång i Råda. Jätte fint stort hus! Kom hem vid kl 8 och då var det kvällsmat och mera plock efter slarverik. Blev fan inte klar med nattningen förens halv tio. Sen har jag badat i vad som känns hundra år. Nu ska jag försöka sova, har inte hunnit läsa eller se på film och kl är 00.12 ! För helvete godnatt.








Åhh, hon hade ett underbart badkar!!!






1 kommentar:

  1. Ja du, hennes hus hade man ju inte haft nåt emot att bo i, ser fint ut! Vackraste Ida, du blir bara snyggare och snyggare, trevlig utveckling :)

    SvaraRadera