onsdag 13 mars 2013

hubbot

Jag ser verkligen otäck ut på vissa foton, ser ut som en docka! Tänk om man ändå kunde se ut lite som en del av alla "hubbot" foton i verkligheten och utan en massa fix och trix







 En ny nyckelpiga tröja













Detta fotot från i morses stämmer mer överens med verkligheten. Jag har börjat med terapi på vyxenpsyk. Detta är en del av processen. Att tvinga sig själv att acceptera sig själv som man är och försöka att inse att det är så här man ser ut och man behöver inte vara perfekt. Jävligt svårt. Ser bara alla fel och mår illa av att se en bild som inte är redigerad.






3 kommentarer:

  1. ser inga fel alls.. bara en cpvacker ida.

    SvaraRadera
  2. jag ser dig ganska ofta in real life..och jag ser bara perfection.

    SvaraRadera
  3. Du är ju sketasnygg Idaaaaa!!! Lyssna på mig för jag vet bäst, and you know it! ;)

    Himla fina grejer du köpt! Längtar till i sommar med mer loppisar! Det får vi gå på :) Hoppas Erik blir frisk snart så vi kan ta den där bullfikan nån gång :)Kramar!

    SvaraRadera