torsdag 17 maj 2012

drugs are bad



Har haft jävligt ont från och till ett tag nu igen. Har ju sänkt dosen på nervsmärte medicinen oavsiktligt också, då de skrev ut mer 25 mg i stället för 10 som jag behövde. Orkar inte!! Håller dessutom samtidigt på och drar ner esertian, som jag får så trevliga biverkningar ifrån,super känslig mot den medicinen! Den orkar jag inte med längre,har försökt i några månader nu men hjälper inte snarare tvärtom! Nytt besök hos D.r snart igen hoppas jag så man kan ta en annan, på prov. Igen... känns som man inte har annat en värk och biverkningar. Esertian är värst, blir psyko av den, impulsiv och arg. Sedan likgiltig och ledsen. Därför kan jag inte fortsätta med den, den är farlig för mig uppenbarligen!


3 kommentarer:

  1. Hoppas din läkare hjälper dig få bukt på detta...så här kan du inte ha det..upp o ner upp o ner..

    SvaraRadera
  2. Gillar bilden på spåkulan..men hade nog önskat att själva handen skulle vara i mer färg så den syntes tydligare...älskar den annars

    SvaraRadera
  3. Ja! ja tack, förstår precis vad du menar, har ett kort som är bättre men har inte orkat göra klart det!Men här har du iden!

    SvaraRadera