tisdag 8 maj 2012

Orolig start på dagen...

Minst sagt! Idag var Cia på akuten och röntgade hjärnan då de misstänkte hjärnblödning! Snacka om oroliga timmar i början av dagen! Är förmodligen kraftig migrän anfall som ter sig så och förlamar delvis ena halvan av kroppen och att hon fick kraftiga synrubbningar så hon såg inget och hade jätte ont,tur att Martin finns, han skyndade dit och skjutsade i ilfart till sjukan. Älskar dig Cia och är så glad att di mår bättre.


Jag och Erik har för att fördriva tiden och tänka på annat varit en sväng på stan lite senare under dagen och sen Ö&B och köpa städgrejer till hemvården när dom kommer hit nästa tisdag igen. Stefan var snäll och hjälpte mig att bära och fick skjuts över allt.




 myskläder


 Japp vi är fullt normala och snygga är vi med!!


 OOOH! Hittade mer lippsmacker i underbara Fanta,sprite och cola smak UNDERBARA!!! Men dyra :S

 Peace!

6 kommentarer:

  1. Hahaha ja jag tyckte hon verkade lite bekant på något vis...

    Oh jag har haft det med cola smak! Luktar asgött!

    Fan vad fuskit, du är snygg fastän du har mys utstyrsel på dig!

    SvaraRadera
  2. haha ;) Ja visst gör dom!! Och dom har ingen äcklig eftersmak som vissa andra kan ha ibland! haha, man tackar,man tackar !! :)

    SvaraRadera
  3. Dom vill jag åxå ha,snygging

    SvaraRadera
  4. Alltså det där är fusk Ida! Var är den röda frotté morgonrocken?! Nu måste jag också fixa snygga myskläder.. Har typ dina sjukhus-mysbyxor som Jonas stal i Göteborg fortfarande och de är ju inte vidare hot så att säga. Trodde det var du och jag mot en värld av snygga mysisar. Nu är jag ensam!

    SvaraRadera