tisdag 22 maj 2012

Jätte bra dag!

Vaknade trots ännu en vaken natt tidigt och var ganska pigg. Kände mig bättre efter några timmar och tränade på cykeln 5 min och lite andra lätta övningar i 10min. Hoppade in i duschen och fixade i ordning mig för att åka till stan som jag ville. Stefan skjutsade mig och drog och fiskade med barnen. Jag mutade dom med både det ena och det andra för att dom skulle följa med mig istället! Men efter mindre en en tumme kom dom krypande dom små liven! Det blåste för mycket vid båtgården och dom ville ha fika :) Så jag hann att göra dom flesta ärendena och göra inköp till barnen och mig själv. Shorts till Erik, tshirt och väst. Tim fick  
converse kopior och jag sandaler,tygskor och leggins. Ja, och lite kläder till mig med. Tur man har sparpengar ibland som kan gå till annat än en förbannad bil!!! Fixar lite bilder imorgon, för det vet jag att Anna vill se! Ja och ur söta sommar plagg åt Hilja! :)
Nu på kvällen tog jag och Louise oss ut på en uppfriskande promenad runt båtgården! Härligt att ha en vän att prata av sig med när man är inne i ett mansikt beteende. Föredrar dock dessa "glada", babbliga stunder när jag dessvärre överanstränger mig ,en dom då jag är ledsen och bitter och har jätte ont.
Fikade med Tim, Erik och Stefan sedan kom Jonas cyklande från jobbet och stannade på en påtår med Stefan medan jag sprang in och handlade med barnen. Ja, bra dag! Hoppas jag mår bra i morgon med.





















4 kommentarer:

  1. Underbara bilder,särskilt den när min äckliga feta ex granne står vid bilen....eh jag tror det är han i alla fall he he. Vad bra att dagen trots allt blev bra då. Älskar er

    SvaraRadera
  2. Tack! :) Hahaha, jaaa det är han! Jag var bara tvungen att fota detta, hahahaha! Älskar er

    SvaraRadera
  3. Vilka bilder! Fantastiskt ljus!

    SvaraRadera