söndag 6 maj 2012

shoppandet

väska 50kr armbanden(flätade)20krst de andra kostade 10kr på rean på h&m förra året


 lippsmacker som Tim ville ha, hör och häpna, men jag förstår varför smakar verkligen cola!!
 Love it!!!


 Skall köpas till mig själv med, finns på Kapphal kommer ej i håg priset.


 Puma jacka 399 & 30% på


 Eriks skor 180kr på skoaffärn vid Ica


 T-shirt 100kr (rea på Rydéns)
 100kr på rydens


 vardagsrummets fina vrå som jag är nöjd med nu för ett tag ;)


 Tavla ;)


 Slutligen ett kort på tv-bänken vi skaffade oss! Passa skit bra.


4 kommentarer:

  1. Faan vilka snygga kläder till barnen och snygg väska och armband. Tv bänken var ju skit snygg..särskilt vid tanke på vad du hade innan :) Jag vill åxå ha en tv bänk

    SvaraRadera
  2. Tobias kleveland6 maj 2012 kl. 04:51

    Bästa med TVbänken är helt klart drakarna på den ^^

    SvaraRadera
  3. Skitfina saker du köpt! As snygg tv-bänk! Vart har du köpt den där peace handen?

    Självklart hjälper jag dig med det :) Du får hjälpa mig med mitt år oxå :)

    Hahaha ja jag kan tänka mig att den inte faller dig i smaken men jag gillar ju reggae ;) Kraaaaam!

    SvaraRadera
  4. Tack Anna! ja, det kan jag förstå! Tack Kleveland! :) Tack Louise, den har jag köpt på http://chilli.se/ Självklart, vi får hjälpas åt :) Kramar! :)

    SvaraRadera