tisdag 29 maj 2012

Lite från idag och några med namn på då alla andra gör det, så kände jag mig manad! Får se hur länge man orkar bemöda sig med det dock.


Idag har jag köpt bord och stolar till balkongen, no more fula plaststolar! Köpte ett fint citrusträd som Erik ville ha och lite dynor för 20kr st på jysk. Ja, jag är nöjd men det är en massa skit kvar på ballen som ska bort!
 Bordet och två stolar kostar 375kr!







Mycket kvar att pyssla med! Men blir säkert jätte fint när jag är klar!











 Mina snygga brillor! <3




 Gött att kunna sitta och njuta på balkongen igen! :)

Nu ska Jonas snart sno datorn.





5 kommentarer:

  1. Gud vad mysigt o fint det blev :) jag vill att du kommer och hjälper mig med min baksida..köper krukor o blommor mm..du kan sånt bättre än mig. Vilka helt jävla underbara bilder..snacka om ögongodis :)

    SvaraRadera
  2. Hejsan! Jag ska göra en ny blogg som riktar sig mer mot kläderna jag syr, och då såg jag att namnet jag allra mest ville ha var upptaget, alltså din gamla blogg. så jag undrar om du vill ha kvar den, eller om jag kan få ta över det? :) det är nämligen mitt smeknamn, så det vore enkelt för alla mina vänner att komma ihåg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hmm menar du Edas blogg? Har flera bloggar så svårt att veta vilken du menar? :)

      Radera