torsdag 23 augusti 2012

Barn

Vilken natt säger jag bara! Inte i positiv bemärkelse! Först krånglade hunden på samma sätt som föregående natt genom att tassa omkring och puffa upp vår sovrumsdörr stup i kvarten. Jonas har varit upp och tvingat honom att gå och lägga sig i sin korg typ hundra gånger. Han lät halvt galen till slut då han är så trött. Sen sprang Oskar upp flera gånger. Sista gången han var uppe var kl 2 tror jag och då hade han hällt ut fiskmat över hela mattan och leksakerna i rummet och för att inte tala om händerna, så bara upp och tvätta händer och sen stupa tillbaka i säng. Orkade inte få ner vagnen själv nu på morgonen så Stefan kom och hämtade Erik i stället. Nu har jag satt på film till Oskis i rummet då tv:n inte dög! Han har redan hällt ut vatten på golvet i barnas rum, smetat macka inne i rummet och snott turkis peppar och mosat in i munnen fast han inte fick ta godis. Nu har jag gömt mina mediciner annars har man väl en hög 3 åring här hemma ;)

Håller tummar och tår för att allt går bra idag för Cia och Martin!!!
Lägger ut ett gäng med gamla kort.



































1 kommentar: