onsdag 22 augusti 2012

Föda...

Så, nu har Oskar kommit hit och Cia och Martin är på väg tillbaka till Lund! Hon blir igångsatt på morgonen i morgon så hoppas resan går bra och att hon orkar med allt i morgon!!
Oskar har fått nattvälling och natt blöja och Dom har kommit i säng till en film. Lite ovant med en uppkäftig 3 åring men det ska nog gå bra :p Men han är jätte mysig lille Oskis så det är ju faktiskt jätte roligt att han är här! Oroar mig lite för Cia i morgon men det är ju bara att hoppas på det bästa och att hon slipper snitt!

Idag har jag tagit mig råd och köpt träningskläder så man slipper skämmas när man ska träna osv! Idag har inte blivit nån promenad tyvärr för det har regnat och jag har haft fullt upp. Men har stått på orbitrecken i sammanlagt 4 minuter, cyklat pyttelite för jag fick sån mjölksyra i benen att jag inte orkade. Sjukgymnastik övningar och lite yoga eller thai shi aktiga övningar. Har ätit äggröra och bacon till frulle. Middagen bestod av resterna från äggröran och lite bacon, kräftstjärtar, advokado,solrosskott,oliver, paprika, sallad, feta ost och dryck vatten som vanligt. Har snusat 4 snus i dag och druckit två koppar kaffe. Kvällsmat blev en liten fullkorns macka med sallad på och ett ägg till. Men suget efter nåt annat gott att äta och att fuska har varit i tankarna hela dagen, blir ännu mer sugen på en massa skit när jag inte får snusa. Men jag är ganska tuff mot mig själ och har jag bestämt mig så har jag. Nu ska jag nog antingen läsa lite eller se en film i sängen Godnatt alla goda.


Cia, Martin och Oskar Midsommar i Lund


Fitt fore fight, ser ut som ett mongo 
som pillar mig i arslet men det bjuder jag på


1 kommentar:

  1. Mäh jag vill åxå ha snygga träningskläder. Du ser fit...och är perfekt i kroppen. Hoppas denna sunda inställning håller i sig.Kanske smittar av sig till mig igen..behöver ju sätta fart lite här.

    SvaraRadera