måndag 20 augusti 2012

Bra dag!











Jag har verkligen fyndat lite nu känner jag!

Byxor i underbar modell och material 29kr! (Very Moda)
Kofta från Gina för 129kr 
Bikini 50kr (Åhlens)
Hatt 29kr! (Åhlens)
Kjolar en svart och en guldpaljett ena 100kr andra 29kr Verymoda
Örhängen 19kr gina.






Första skoldagen :)


Det blev en frukost vid Rådhuset med Stefan efter vi lämnat barnen. 
Gick dessvärre inte så bra för mig att äta, 
fastnar för mycket och jag blir helt slut 
och jag som hade hoppats på en större förbättring, well,well


 Hulken i farten ;)


 Jag och Erik gick lite på stan efter skoldagen, 
Erik fick ett stort gevär av mig som låter som en kulspruta ! 
Oerhört pedagogiskt :P Sen blev det en fika och skinktoast på Henrys!


Tack för idag slut för idag.



3 kommentarer:

  1. FUSKIS,jag vill åxå fynda :) Ehh det där kortet på Stefan var ju inte smickrande..så där ser han ju inte ut i verkligheten...han ser ju jätte gammal ut där. Vad bra att du haft en bra dag :)

    SvaraRadera
  2. Och underbara fina foton,som vykort eller tavlor

    SvaraRadera