tisdag 14 augusti 2012

Krya

Igår åkte jag och Stefan samt Vilhelm till Elinor en sväng innan vi åkte för att hämta Tim. Det var mysigt att fika lite och tjöta lite med Ellen för det var typ hundra år sedan. Ungarna var vuxna.. typ.
Fick smarrig tårta vattenmelon och kaffe. Hon har det sååå fint hemma!! Fattar inte varför jag inte tog mer kort, men får bli nästa gång! Ser fram emot en trevlig kväll hos henne och Linus snart om de hinner med :)

Väl hemma så var jag helt slut efter dagens bravader, gick för första dagen lite mer. Inne på Netto närmare bestämt, rörde jag på mig, såg blommor jag ville ha och passade på att köpa rosor till mig själv i en fånig krya på dig gest. Dom andra vackra fanskapen står ute på ballen. När jag äntligen får tummen ur och köper blomster till balkongen så är det när sommaren i princip är över. Jäjä. På kvällen kom Louise med kladdkaka till mig!! Så jävla gött! Har bara ätit onyttigt efter operationen, kanske dax att skärpa sig lite nu när jag är piggare igen. Sätter in lite random kort från igår . Första korten från sjukhuset.










 Läcker!? Javisst :P


 Anna tröttnar kraftigt på Hilja, hahaha!!!





 så otroligt hot!!


 min egen present


Lite från Elinors altan :)




 Tigra ville inte vara med på kort!




 Här är en bild på min tårtbit och sen Stefans.... haha

4 kommentarer:

  1. jag köpte ju faktiskt en present...så du inte glömmer bort det;) Gratängformen u know. Den får du fota och lägga ut.

    SvaraRadera
  2. Hahaha... älskar Annas min när hon tittar på sin älskade dotter :)

    SvaraRadera