lördag 16 juni 2012

Cupcake

Skolavslutning i stenporten! Jag och Stefan plus Erik satte oss med Louise med familj och kollade på Tims och Adrians uppträdanden med deras klasser. Så fint så. Mindre fint var det med ungen som satt snett framför oss och pillade sig i röven dom ca 45min det tog för alla uppträden... Tog en bild, men den försvann, got dammit! 
Efter avslutningen mötte vi upp Louise och compani inne på glassbaren i stan! De har förbannat goda milkshakes där!! Det var roligt att träffas och för barnen att de kände att sommarlovet startade på riktigt.
Idag har Adrian och Indra varit här och lekt! Det har gått så bra så, jag har bara haft lite yrsel idag och varit trött det var det enda. 
Hoppas alla har haft en fin helg!
















 Efter glassandet drog jag och barnen till second hand 
och fyndade lite porslin! Allt var halva priset på i butiken :) 
Handlade för 150kr Har glömt att fota en stor vas, 
ursnygg lägger in den när jag orkar.

Fick bara 3 sådana här, hade gärna köpt mer om det funnits, så fina!


 De blå kopparna är fina tallrikar till

Grämer mig att det inte fanns fler sånna här, älskar!!



 Små söta skålar som jag kan baka i tex





 Älskar! Synd att det är en liten spricka i!



Som jag sa förut, bara älskar!

Bakade underbara Cupcakes igår <3






3 kommentarer:

  1. Åh vad roligt med massa fint porslin för fynd pris:)Fina barnen är :) Gud vad goda o fina cup cakesen ser ut.

    SvaraRadera
  2. Hej vännen!
    Jag vill gärna träffas någon dag. Kanske i veckan om du vill. Jag jobbar bara ett pass. Då kan vi grilla eller något. Kram

    SvaraRadera
  3. Vilka fina fynd du har gjort och cupcaken ser farligt goda ut.
    Kram

    SvaraRadera