fredag 1 juni 2012

God kväll

Fy faan för biverkningar. Har sprungit runt hela dan för att sysselsätta mig så nu är jag så gott som död! Har bara en morfin kvar så jag känner paniken växa... Får gå och lägga mig i tid och ta en till natten och gå tidigt och köpa skiten på apoteket imorgon. Barnen är högljuda men nöjda och glada, Jonas har gjort popcorn precis och jag varvar ner framför datorn med vetevärmaren på plats på höger sidan. Vill ha massage, skulle kunna döda för massage nu!!!! Godnatt era jävlar.













 Inser att detta inte ser så frestande ut kanske, men det blev riktigt gott. Fylld Gädda med klyftpotatis i grädde med broccoli och morötter. Fyllningen bestod av fräst finhackad lök och vitlök lite rödlök, skivade färska champinjoner allt smörstekt och blandat med creme fraiche.

Gädda har väldigt speciell smak men dessa grädd blandningar passade perfekt till. Godare dessutom när man vet att det är egen fångst, eller ja, Erik och Jonas.




3 kommentarer:

  1. My god vad gott :) Gud vilka underbara bilder. Fina vatten bilder

    SvaraRadera
  2. Tack vännen! :D
    Du får komma och sniffa på den :) Hade jag haft mer pengar hade jag köpt fler kjolar eftersom dom bara kostade 30 spänn! Vi måste hitta på något snart! Jag har ju lov i drygt 3 veckor innan jag börjar jobba igen så då får vi göra något tycker jag :)

    SvaraRadera