söndag 3 juni 2012

retro

Usch , jag har sovit riktigt dåligt i natt igen. vaknat med ichias ner i foten och ont i högersidan. Feber värk i kroppen känns det som. Troligtvis biverkningar. Faan vad jag gnäller jämt. Jäjä! Det har faktiskt gått väldigt bra att sluta med en av medicinerna, hittills. Har ränt runt och gjort saker som jag inte får, diskat städat lite smått och tvättat lite. Har dock ingen ork för cykeln just nu, pallade knappt 4 minuter i förrgår. Men hur som helst, har det hjälpt mig att inte börja tänka negativt.

Igår hittad jag lite möbler som jag länge velat ha! Jag är riktigt nöjd. Känns bra i magen.Viktigt! Ska äntligen sätta upp mina Beatles tavlor! Sätter inte in så många bilder nu för tog dåliga kort när jag var trött igår. Sätter in finare kort när tavlorna är uppe osv. Köper för första gången nåt eget till mitt eget hem! Behöver inte tänka på nån annan vad gäller möblemanget osv,jäkligt gött! Nu fattas en mysig soffa bara... Ja och sen ett matbord.
Tv, tvbänk osv. Stora tv:n är på lagning så den lilla får stå på bänken nu, ser så löjligt ut när man är van med en 60 tumare! Nu ska jag dricka klart mitt kaffe och käka mina flingor med fötterna på mitt snygga bord! ;)








 Bordet är ju då vändbart så jag kan byta till vad jag vill efter humör! ::)




 Pyttelilla tv:n :P


 säng lampor har ett par till :)


Lördax candy!












2 kommentarer:

  1. Åååååå guuuu vad snyggt!!!!! Vad jag är avundsjuk på dig nu!!! :D Vad fick du ge för allt?

    SvaraRadera
  2. Skit snygga saker:) Riktig feel good känsla när jag kom in i vardagsrummet..man liksom bara ville gosa ner sig i soffan och dricka te och snacka skit. ÄLSKAR glasögonen. Tack för idag

    SvaraRadera