söndag 3 juni 2012

Okej skulle aldrig sagt nåt om biverkningarna. Helvete. Farligt att tänka det man tänker i vanliga fall och sen dubbla det blir ingen bra kombo. Sjuk hjärna... Hade velat ha en stor målar duk nu så jag kunde måla allt i blod.

Innan jag fyndade gamla 50-tals möbler så käkade vi glass i glassbaren vid Nostalgeek! Helt underbart ställe! Tog hemskt dåliga bilder då jag inte kunde med att gå fram och ta kort om man inte fick det tänkte jag! Så här kommer lite bilder från det och några från idag när Anna med familj hälsade på en stund! Jag har vista mindre goda sidor den senare delen av dagen... Hemska självmords fantasier mm utan att gå in på för mycket detaljer. Anna hjälpte mig som tur va. Älskar er!

















 Fina Anna!!




 Åt ute hela bunten idag!

 Valde kebab tallrik denna gång, mår illa bara jag ser den nu, får så mycket stopp i halsen så inte 
värt att äta!

 Testade radion och den funkar!! Så jävla mysigt på kvällen när den lyser i mörkret !!


ÄLSKAR polkagrisar!!!





 Bakade det enklaste som vanligt när man inte orkar annat, kladdmuffins att bjuda Anna och ungarna på :)









3 kommentarer:

  1. Hej kära vän <3
    Verkligen härliga bilder!
    Kram sofie

    SvaraRadera
  2. faan vilka schysta bilder. Jag SKA besöka den där glassbaren inom kort..mmm fasen vad coolt. Gud vad snygg du är Ida.

    SvaraRadera
  3. Tack så hemskt mycket Sofie!! :)) Kramar! Tack Anna :) Älskar er

    SvaraRadera