måndag 11 juni 2012

Urin...

Har haft en bra helg hos Anna trots allt. Älskar naturen och möjligheten att kunna gå ut och få frisk luft när som helst. Sitter nu hemma i mitt hem, som jag avskyr. Får bara ångest av att vara hemma. Vet inte varför, bara är så. När jag ska nånstans så vill jag aldrig hem... Kanske för att jag vet att jag måste ta tag i saker som jag inte orkar ta tag i! 

Jag drar ner Anna i fördärvet! Så fort vi träffas utan barn och vi ska gå in i en affär eller liknande så ballar jag ur. Förvandlas till 14 år igen, börjar prata med olika dialekter och skämmer allmänt ut oss genom att fastna i ett ur-flippat tillstånd av vansinnes garv följt av annalkande urinläckage. Har inte garvat så på länge dock, så tack Anna för att du roar mig!




Har glömt att skriva om min skrämmande shopping djävul som grabbade tag om mig ordentligt när jag placerade mina fagra fötter inne på H&M. Där lös ett välsignat ljus upp ett bord fullt med nagellack, smink, parfymer och andra gudomliga ting med röda rea lappar på. Det var som om Gud ville att jag kulle se detta, det var ämnat för mig. Och vem är jag att neka Gud?! Eller var det Djävulen i mig? 



3 kommentarer:

  1. Ha ha ha,men vi hade ju verkligen kul mellan varven:) VILL HA Du skriver så bra Ida..jag såg hur allting utspelade sig framför mig :)likt en film

    SvaraRadera
  2. Underbar sammanfattning av foton by the way

    SvaraRadera