onsdag 20 juni 2012

Ljus!

Nå, jag har inte orkat bemöda mig med att skriva här på ett tag, nu har Anna varit på mig om det så jag tvingar mig själv att skriva lite och lämna nån bild. Jag har gjort ljus och doft ljus här hemma. Fick bara för mig att det var en god ide. Hade sparat en massa ljusstumpar och konservburkar så det var bara att köra på. Kände mig som en tvättäkta galning när jag höll i hammaren och bankade skiten ur ljusen. Mot golvet med tidningspapper under och med en påse över. Grannarna älskar mig som sagt. Det var lite för jobbigt för min högersida dock! Fick gå in och vila mellan varven och spruta på kylspray liniment. Men jag gav inte upp i alla fall. Nästa gång kan jag göra lite finare ljus om jag har nån som hjälper till. Erik ville bara göra ett ljus, i en kopp! Han ville ha alla parfymer och doftoljor i en härlig blandning. Hans ljus doftar faktiskt godast!














2 kommentarer:

  1. Fan vad duktig du är :) Och faan vad fina dom blev..ser ju ut som det man köper.
    Du ger mig inspiration:)

    SvaraRadera
  2. Åååå vad kul det ser ut!!! Jag kan hjälpa till! :D

    SvaraRadera