torsdag 14 juni 2012

Gårdagen

I dag är det skolavslutning! Tim är skit snygg som vanligt och Erik med. Jag är inne i en så där damp period där jag ska göra en massa saker samtidigt och kan inte sitta still. Vet ju att det snart kommer att ersättas med extrem trötthet och lätt apati. Bäst att passa på medan järnet är varmt.








Glömde jag att nämna att jag Och Tim var ute och Gick och joggade  i råda igår! 
Fan, jag var nära tt dö på tillbaka vägen! 20 minuter gick vi. 
Jag är illa där an som tycker att det är bra! 
Fast jag joggade faktiskt smått mellan varven oxå så det så.
Erik stannade med Stefan på träningsstationen som finns innan spåret, 
den lilla latmasken.


2 kommentarer:

  1. Gud vad duktig du är Ida :) Jag behöver åxå börja på allvar igen,men är så satans trött..det är den där sabla bihåleinfalllamtionen som spökar.

    SvaraRadera
  2. Snygg skjorta på Tom och med brillorna till :) By the way

    SvaraRadera