fredag 1 juni 2012

Harkel...

Ont i halsen efter mina cp harklingar. Har mått som en påse skit sen igår från och till. Lika bra att gömma sig hemma tills det går över. Har biverkningar igen då jag sänkt en av medicinerna ytterligare och idag slutar helt... Får se hur jag komer må idag... Hehe. Sköterskan tyckte att jag skulle lägga in mig på falbygden. Hmmm no way in hell. Jag ska försöka uthärda och minnas att det är pga medicinens gifter jag kommer att må skit.

Singel, snigel. Känner mig som en snigel. Fast inte lika slemmig. En slemmig torsk i en brödrost.Nej, det är nog dessvärre inte bara biverkningar som gör mig knäpp, har jag nog alltid varit.

Shopaholic Ida har varit framme igen.  Älskar nagellack!



grå beige aktig ton 10kr

Rosa och orange 9,50 kr st

Ja, som på bild!


Från H&M kanske jag skulle tillägga. 



1 kommentar: