tisdag 12 juni 2012

Lite mer foton från Helgen i Götene :)




Orkar inte krångla så vissa foton är utan namn, 
men det är mina foton!

 Tim, Erik och Tom utanför Annas hus





Tänk att "lilla" Erik-Vilhelm ska börja nollan efter sommaren... 
Min bebis is no more a bebis 




Har glömt att skriva om min filmkväll hos Louise, mycket trevligt
 och jäkligt gott med grönsaker och dipp
även om jag bara kan äta skalad gurka!
Fick god glass med, 88:an tro jag det va, mumma.
vi såg på mission Impossible, kanske inte vår filmsmak, 
men det duger som underhållning. 
Antar att jag måste öva på att bli mer social... 
Men så länge jag har dessa utsättnings symtom 
så är jag värre en vanligt med min folkskygghet osv. 
Kan må bättre en dag och sen slår det till med influensa
 liknande symtom samt yrsel  en annan dag.



3 kommentarer:

  1. Du måste skriv aut det där på Erik,jätte fint:)

    SvaraRadera
  2. Du måste skriv aut det där på Erik,jätte fint:)

    SvaraRadera
  3. mäh..varför blev det så där? Ye ye

    SvaraRadera